M3 E92 Wycięcie katalizatora + program...
M3 E92 Wycięcie katalizatora + program...
Witam! Czy zastąpienie katalizatora prostymi rurami oraz chip w m3 e92 to dobry pomysł? Sondy są dwie przed i za katem, ale chłopaki co chip-ują auta poradzą sobie z tym podobno bez problemu.. Co sądzicie?
- Maros
- Posty: 2546
- Rejestracja: ndz paź 08, 2006 23:00
- Auto: M5F10, M3E92, M3E46
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: M3 E92 Wycięcie katalizatora + program...
Napewno jakiś przyrost to da, ale może jak już robić to cały wydech?
Re: M3 E92 Wycięcie katalizatora + program...
Jeżeli zostawisz resztę wydechu tak jak była - pewnie nie spierdzielisz osiągów. Tylne sondy na tulejkach i będzie działać. Pytanie czemu chcesz wyrzucać same katalizatory ?
W NA i to jeszcze takim jak S65 zabawy z wydechem to tylko proszenie się o kłopoty.
W NA i to jeszcze takim jak S65 zabawy z wydechem to tylko proszenie się o kłopoty.
Re: M3 E92 Wycięcie katalizatora + program...
Chcę to zrobić ponieważ widziałem w sklepie internetowym z częściami do bmw w usa wstawki zamiast katalizatora. W opisie było napisane że przy zmianie softa da to widoczny przyrost mocy około 30. Firma Bastuck też oferuje takie przelotowe rurki do tego modelu i oczywiści też podkreślaja że trzeba zrobić program. Dowiadywałem się w krk w Vtech i oni bez problemu obejdą sondy...
Re: M3 E92 Wycięcie katalizatora + program...
30 czego? KM?
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2
było M5 E39x2, M5 E60x2
Re: M3 E92 Wycięcie katalizatora + program...
Około 30 KM i 18 NM
Re: M3 E92 Wycięcie katalizatora + program...
Ne jest to takie proste. Wycięcie katów wiąże się z emulacją sygnału sondy diagnostycznej, jak tego nie zrobisz to check engin będzie się świecił. W każdym razie trzeba zrobić tak żeby ECU "myślał" że katy wciąż są.
E39 M5 = spełnione marzenie
Ostatnio miałem mało czasu, za zaległości przepraszam, jak na coś nie odpowiedziałem, to piszcie na PW. Pozdrawiam.
Ostatnio miałem mało czasu, za zaległości przepraszam, jak na coś nie odpowiedziałem, to piszcie na PW. Pozdrawiam.
Re: M3 E92 Wycięcie katalizatora + program...
allcar, kolega przecież napisał że potrzebny jest program.
Re: M3 E92 Wycięcie katalizatora + program...
Wydech Akrapovič Evolution nie ma przednich katów, a tylne są wysokoprzepływowe 100cpsi, czyli prawie ich nie ma...
W europejskich autach nie zapala to lampki, ale amerykańskie M3 już świecą Check Engine...
Sam wydech daje 22KM / 35Nm.

W europejskich autach nie zapala to lampki, ale amerykańskie M3 już świecą Check Engine...
Sam wydech daje 22KM / 35Nm.
Re: M3 E92 Wycięcie katalizatora + program...
a co o takim tanim prostym sposobie myslicie?Mozna niezle cuda zrobic z orginalnym wydechem
Koszta napewno beda duzo mniejsze niz za Akrapovic, ale dzwiek z takiego wydechu musi byc ciekawy. Co do dodatkowej mocy to raczej bedzie znikoma.
Trudno mi troche uwierzyc ze akra doda 22km.... ( sory za niewiedze)
Koszta napewno beda duzo mniejsze niz za Akrapovic, ale dzwiek z takiego wydechu musi byc ciekawy. Co do dodatkowej mocy to raczej bedzie znikoma.
Trudno mi troche uwierzyc ze akra doda 22km.... ( sory za niewiedze)
Re: M3 E92 Wycięcie katalizatora + program...
Witam,
Osobiście zajmuję się sprzedażą wydechów Akrapovic'a i tam ominięcie sond wynika z zastosowania tak zwanego R-deleter'a. jest to takie sprytne użądzenia które wpina się w orygnalne złacze OBD które poprostu oszukuje fabryczne ustawiena sond. I faktycznie w wersjach EU dziłąa to wzorowo ale w US już nie.
Co do poprawy osiągów to w dwóch przypadkach ( w klienta i moim samochodzie które hamowaliśmy) mocy doszło około 18 do 20PS w zależności od zakresu obrotów.
M3 już w serii ma dobry układ wydechowy i zabiegami w stylu wycięcia katów można tylko pogorszyć osiągi.
Do tych aut zdecydowanie polecam dobre i sprawdzone produkty:)
pozdraiwam
Osobiście zajmuję się sprzedażą wydechów Akrapovic'a i tam ominięcie sond wynika z zastosowania tak zwanego R-deleter'a. jest to takie sprytne użądzenia które wpina się w orygnalne złacze OBD które poprostu oszukuje fabryczne ustawiena sond. I faktycznie w wersjach EU dziłąa to wzorowo ale w US już nie.
Co do poprawy osiągów to w dwóch przypadkach ( w klienta i moim samochodzie które hamowaliśmy) mocy doszło około 18 do 20PS w zależności od zakresu obrotów.
M3 już w serii ma dobry układ wydechowy i zabiegami w stylu wycięcia katów można tylko pogorszyć osiągi.
Do tych aut zdecydowanie polecam dobre i sprawdzone produkty:)
pozdraiwam
PMS - Experience Exclusive Tuning http://www.p-ms.pl" onclick="window.open(this.href);return false; BBS, Eisenmann, G power, Manhart Racing